CT Supralight

Szczegóły produktu
Podstawowe cechy  
    • Najnowsza generacja samolotów CT (od 2010r.)
    • Szeroka kabina - 124 cm
    • Masa poniżej 280 kg (ready to fly z systemem ratowniczym)
    • Skrzydło jak w modelu CTLS
    • Silnik ROTAX 80HP, 100HP lub 115HP
    • Samolot dostępny w trzech wersjach na Europe:
    • - Classic Light (zoptymalizowana waga i wyposażenie, zawiera pakiet comfort, przyrządy analogowe, bardzo korzystny cenowo)



      - Classic (duża tablica przyrządów - czteropanelowa, przyrządy analogowe, duża ilość dostępnych opcji)



      - Advanced (przyrządy cyfrowe, Glass Cockpit Dynon EFIS 100 i Dynon EMS D120, pakiet awioniki zawierający: radio Garmin SL40/30, transponder Garmin GTX 327/328/330, ELT, GPSMAP 496/695, interkom, słuchawki - wszystkie zamontowane i połączone wraz z antenami)



      Więcej informacji - patrz

konfigurator

Parametry silnika


Rotax 912 UL 80HP / 5.800 obrotów /min.
lub 912 ULS 100HP / 5.800 obrotów /min.
lub Rotax 914 115HP / 5.800 obrotów /min.

Paliwo: Benzyna bezołowiowa RON 95 (premium unleaded) lub AVGASS 100 LL
Średnie zużycie paliwa w przelocie (75% obciążenia): 10-22 l/h dla Rotax 912 UL i ok. 10-24 l/h dla Rotax 912 ULS.

 

Parametry samolotu
  • VCR: prędkość podróżna (zielony zakres) 240 km/h
  • VNE: maksymalna dopuszczalna prędkość samolotu (czerwona linia) 301 km/h (268 km/h - 300 w zależności od systemu ratowniczego)
  • Długość startu do przeszkody o wysokości 15m - 250 m
  • Max. zasięg (30 min. rezerwy): 2000 km

 

Wymiary i wagi
  • Min. waga pustego samolotu ok. 279 kg
  • MTOW: 472,5 kg (w Polsce)
  • Pojemność zbiornika: 130 l
  • Maksymalny bagaż: 2 x 25 kg
  • Maksmalna waga pojedynczego pilota: 120 kg na siedzeniu


ctsl1 ctsl2

ctsl3 ctsl4


Konfigurator twojego samolotu


Twój samolot może mieć bardzo wiele wersji. Żebyś mógł wybrać coś dla siebie skorzystaj z KONFIGURATORA wyposażenia standardowego i dodatków samolotów. Konfigurator pomoże Ci zorientować się w cenie zakupu samolotu. Konfiguracje możliwe w jednym kraju mogą być wykluczone w innym.